Varför så seg?? (inlägget som jag glömde publicera) haha

Hej alla :)

Jag hann inte blogga nått igår och jag ber om ursäkt för de men jag kom hem så otroligt sent från hoppträningen.

Hur som helst så vart de Imper som fick plågas med mig på ryggen genom hela hopp passet ;)
Bojjen fick marre låna, de va bra så slapp jag rida en till efteråt, våra tider är ju inte super bra.

vi börjar träna 19.30 och ska sluta 20.30 men igår blev de att vi sluta klockan 21.00. Då skulle vi fodra hästarna, sadla av våra och allt, så kom inte hem förrän 22.00 och då skulle jag duscha och sen gick jag å la mig ;)

Hur som helst så gick Imper väldigt bra faktiskt, är ju trots allt bara andra gången jag hoppar honom och hindren låg på runt 1meter och de är ju faktiskt LA på c-ponny :)

De gick bra för Marre och Bojjas oxå :) såg fint ut <3


Idag har jag varit i skolan och fått reda på att jag ska visa min älskling imorrn för kunder :((
känns inte så super bra, trodde inte de skulle gå så här fort, han har ju bara varit ute på annons i mindre än en vecka :(

Men men.....

Först på morgonen har jag stallet för mig själv oxå :) släppa ut alla hästar i hagen ska faktiskt bli mysigt, gillar höstiga morgondagar i stallet i lugn och ro :)
Underbart! <3

Sen ska jag och Soffan på barnridning på stan :P
Nalle och Ville får nog följa med tror ja.

Och efter de ska jag visa hjärtat för kunder :(<3


Nu  kollar ja i alla fall på film :)
Sitter och glor på Jackie Chan i filmen....

SHANGHAI KNIGHTS ;) haha


sen måste jag sova om jag ska orka upp imorrn :P
Vi höres ;)
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0