Tröööött!!

Hej alla! :)

Idag har vi haft brännbolls tunering på Förmiddagen i skolan. HAHA vi kom på fjärde plats! :D yeah (av 4:a) ;) haha

Aja en annan historia.

I alla fall, nu har jag varit i stallet sen typ 16.00 idag kom hem vi 9 kanske??

Jag Har: * mockat åt två, fixat nytt torv till bojjen i sim gammla box som vi ren gjort :)
aa alla vanliga sysslor man gör med en häst, fast nu dubbelt för mig idag.
Sen har jag hoppat ImpePimpe :)
Han var helt okej framåt för skänkeln och lydig!

Bojjen fick vila jag orkade verkligen inte rida honom idag, har inte mått så super. De svartnar för mina ögon jätte ofta och de varar VÄLDIGT länge oxå. Så där står jag med uppspärrade ögon och inte ser nått ;) haha

Sen har jag smort alla Impes grejer. och MIN SADEL PASSA! :D
as glad ;) haha

ff

jag orkar inte skriva allt jag gjort, jag fick hur som helst hjälp av Lena. Och de sparade mig MINST 1 timmes slit! Så TACK för de! jätte snällt! Verkligen! :)

Nu har jag varit hemma i typ 2,5 timme elr nått liknande och kollat liten snabbis på TV och sen pluggat till moppe. Men nu ska jag sova så jag orkar rida två klasser imorrn :P haha

Oh just ja! jag ska försöka få nån å filma mig, får se om jag lyckas :P



aja, Godnatt Bloggen! :)


//


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

fin bild :)



Jag är med i en tävling och hade blivit jätte glad om du vill rösta på mig och min häst :)

Vi är nr3 :)

http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/roligaste-uttryck-2.html



Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:

http://satilaryttaren.blogg.se/2010/august/pinsamma-ridbilder.html

Hade varit kul om du vill vara med :)

Tack :)

2010-08-21 @ 14:56:02
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0