Resultat från Söndagen + Bilder + Dags Blogg

Hej alla :)

förlåt att jag inte bloggat de senaste 2 dagarna men jag har inte haft tid, har inte alls suttit vid datorn faktiskt.


Jag har fått lite bilder från i helgen av eve :) hon var fotograf och jag måste säga att vissa kort är as bra! :D


Men resultat från Söndagen med Bojjas då :) ...


L:B (första klassen)
as het och pigg, väldigt framåt nästan för het. Så ju längre jag tog mig på banan desto fortare gick de, så kändes de i alla fall. Han var sjukt stark så jag orkade inte hålla honom heller.

Men vi nollade i grunden och gick till omhoppning :)
De var flygande start oxå. Eftersom han var så himla het så kunde jag inte köra särskilt snäva svängar. (de gick ju alldeles för fort för de) så vi fick väldigt dålig tid tycker ja.
Men de slutade på en fin 3:dje plats :)
Mycket nöjd!!


Sen i DM klassen (1.10)
hade Bojjen lugnat ner sig, kanske för mycket. För vi tog oss inte särskilt långt på banan faktiskt. Till hinder 5B rättare sagt. 

Han la på en tvärnit i 3-kombinationen och jag hoppade A & B hindret mednas hästen bara hoppade A hindret om ni fattar vad jag menar :P
haha 
Så jag flög över hindret och fick säkerhetsvästen rätt i magen så nu både idag och igår är jag i smärtor :P


Så frågan är nu......


Gör inte västen mer onytta än nytta egentligen? 

________________________________________________________

Här Kommer lite bilder från helgen :)
Bjuder på simhoppen ;) haha


min snygging!


ursäkta mina sådär as snygga miner på bilderna ;)


Pris utdelning :)
vann rosett, plackett och liniment schampoo.


Impepimpe :)<3



han kan hoppa fint han med :)



snyggingen!


både jag och ponnin ÄLSKAR höjden :D



är de lågt kan man satsa as mkt ;)


söten då!



Vacker min ... men duktig ponni :)



skillad häst!!


a
-hindret i 3-kombinationen!
jag ser ju till och med glad ut, men inte på nästa hinder kan jag lova ;)


Bjussar på de vackra bilderna ;)

här kan ni följa mej hur min avramling gick till :D
haha

"Even the best riders falls" kan jag ju försöka trösta mig med :P
känner mig faktiskt dålig efter en avramling på tävling!
eftersom de var min första gång :P

Och där gjorde de ont! :P


Haha fy fan va tur de va att Eve hade kameran i hugg ;)


Men nu har jag annat att göra, ska plugga moppe.
För på Måndag har jag bokat prov :)

Och Imorrn har vi sovmorgon till 10.05, SKÖNT asså!

Fast vi slutar i och för sig 4 :P



Men nu blir de plugg sen sooooova :)

Go kväll  ;)

//


Kommentarer
Postat av: kajsa

oh neeej. haarligt att du bjuder !! Har han stoppat tidigare? Jag hade 4 stopp pa 5 ar var av 2 jag red forbi hindret (jag red som en sopa i omhoppningarna sa fort jag blev nervos...)och 2 var nar han gick unghast klasser. a herre gud det var tider. maste fraga min mamma om hon har nagra bilder, han var nastan mer vit an fux pa den tiden. ha det sa bra ! shit han ser snygg ut forresten du maste ha en bra hastskotare.

2010-08-26 @ 10:23:49
Postat av: Mikaela (Blondieryttaren)

Svar till Kajsa:



Nej han har ALDRIG stoppat tidigare, de är de som är synd :( han var verkligen påväg att hoppa men sedan valde han å stanna kvar på marken :P

Jag vet faktistk inte alls varför han stoppade för fel på hindret kom vi inte. och som du ser på första hindret i kombi. så ser han ju rätt framåt ut. så ja....:/

Ja mer vit va han för ett år sen oxå, haha han blir bara mer och mer fux. jag tycker de är synd för han är så sööt med vita stickel hår :) hihi

just den här tävlingen hade jag faktiskt ingen häst skötare, lyckades konstigt nog stressa igenom tävlingen själv ;) men min skötare i vanliga fall är guld värd :)

2010-08-26 @ 16:48:21
Postat av: Maggan

Hej Blondieryttaren!

Är den svarta slingan borta nu?

Det såg riktigt otäckt ut när du föll av, men det gick ju bra har jag förstått. En dag kommer jag och kollar om jag törs.



Kram Tanten

2010-08-26 @ 17:10:30
Postat av: Mikaela SV:

Hej maggan! :D

Japp de svarta slingorna är borta nu, nu är de röf/brunt underhår som gäller :P haha :)

aa jag fick lite ont i magen när jag ramla av faktiskt, västen tog i. Men nu är de bra :)



Ja de måste du ju, komma å kolla :)



Kram kram

2010-08-28 @ 09:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0