Nu Är de Inte långt Kvar!

Nu är de ca. 15 timmar tills vi ska åka! :D
Jihoo!!

Den här dagen har sett ut så här..
*vakna vid typ 12 kanske, sen vart de skynda sig som attan för att pappa skulle på telia grossisten och köpa en ny mobil.
De blev en xPeria X10i en sån där bjäffe :P



Så nu har jag fått hans gammla! :D
De är ju ingen xPeria direkt men duger absolut tills sony ericsson lanserar en ny som jag vill ha :P

    ←NO                               YES:D  →     



Vet ni va detta innebär? :D

1. Musik igen
2. Kan knäppa kort igen!
3. BLOGG BILDER! :D

PERFEKT ;))
Nu kan jag knäppa kort och sedan lägga upp bilderna här, blir väl lite mer intressant blogg då va? :)




Nu ska jag nog ge mig iväg till stallet och rida hjärtat :)<3



Blir väl mer bloggande ikväll
för imorrn lä jag ju inte orka,
eftersom vi ska upp runt 05:15 :S


Btw! En ny Header kommer inom kort, håller på och leker runt lite nu med bilder, så efter Irland då kommer de en ny :)



//bloglovin
                                                           KlickaÅfölj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0