Idiot tjuv!!!! nu ska du fast!

Har nyss pratat rätt länge med Sofia :)

Fick höra att nån idiot har varit in (?) elr sträckt sig efter marres Ridbyxer och tagit dom genom gallret (?)

IDIOTER!!

Mina sporrar är oxå stulna, pillans skor och massa andra saker är oxå borta!
J*vla fattilappar!!

Så nu ska Soffan & Marre sätta upp en plywood skiva över gallret, som dom bestämt ska vara rosa! :S

haha  typiskt dom! ;)<3

Så nu ni! era skruvade tjuvar! nu kan ni inte längre ta något! Mohahahahahaha!!!!

Ett så där litet inlägg bara för att säga:
 SLUTA TA AV ANDRA!


Men ni som inte gör ♥ på er! :)





Oh just ja... Nu har jag varit sjuk i 7 dagar... :(
När får jag bli frisk då?????



Nu ska jag plugga lite teori till Moppe provet ;)


//


Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan! HJÄLP DEN NAMNLÖSA MASKOTEN ATT FÅ ETT FRAMTIDA NAMN! Du vinner ett gästblogg-inlägg på min blogg och en plats i min meny i en vecka!

http://ensara.blogg.se/2010/august/jag-tankte-ha-en-liten.html

2010-08-02 @ 16:10:26
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0