Hästarna utsläppta :)

Hej hej :)

Nu är jag hemkommen fråm stallet, har släppt ut hästarna och fixat (pappa hjälpte till å)

Så nu ska jag väl äta frukost sen i väg på barnridning på stan. De blir Ville & Nalle som får följa med idag :P

f
Sen klockan 16.30 kommer kunderna och då ska jag visa Bojjen.

Funderar på att lägga ett kardborre band under sadeln ;) haha
nejdå de ska jag inte göra.



Men nu måste jag kila iväg så ja inte missar barnridningen. :P
Även fast jag inte vet var vi ska vara och va för event de är, hehe, tjejen med koll vettni :D

Bloggar kanske mer ikväll om hur de gick på provridningen av hjärtat och kanske även barnridningen ;)


Tjingeling!:)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0