FÖLJ MEJ PÅ BLOGLOVIN!

Följ min blogg med bloglovin


bloglovin

Följ Mej på BlogLovin och håll koll :))<3
Klicka antingen på bilden elr på lilla texten ovan :)





Nu har jag lagt över ca. 100 låtar till mammas Ipod, eftersom hon inte kan själv ;) haha

d
Imorrn åker jag hem i ett dygn och jag får äntligen träffa min älskade Bojjas igen :)<3
Mitt ♥

Ska rida ett långt och härligt pass, antagligen i paddocken.
Kanske får ut någon att filma elr knäppa kort oxå :)




BTW
Nu är jag och Bojjen anmälda till
DM :D
<3


Men nu ska jag kika tv :)


Ha de Bra alla läsare och glöm inte att följa mig på Bloglovin ;)
//


Kommentarer
Postat av: louise

ska vi följa varandra via bloglovin?:)

2010-08-05 @ 18:19:53
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0