Ett snabbt inlägg!

Hej läsare!

Förlåt att jag inte uppdaterat något sen jag kom hem från Dublin.
Men jag har inte riktigt haft tid.

Bilderna därifrån kommer upp senare när jag har tid att fixa de oxå.


När jag var på flygplatsen på väg hem fick jag reda på att jag ska tävla Imper i Div.2 oxå! ;) haha

En ridskole c-ponny som jag inte ridit på ca. 1,5 år!
Fia (lagledare) har så bra framförhållning ;) efter att ha krånglat lite så är jag nu i alla fall anmäld till en förklass. Men intressant kan de allt bli!!


Nu ska jag ut och känna lite på honom, förhoppningsvis hitta lite knappar innan lagtävlingarna börjar, vilket dom gör i helgen!! Lite dåligt med tid faktiskt.


Men i helgen blir de mkt så hej, 2 st hästar ska tävlas under båda dagarna.

Imper L.C + Lag (L.C) tror ja de går i. På lärdagen
Bojjen L:B + L:A (DM) på söndagen :)
ser fram emot de!

 

Här är en bild på den nya hästen som soffan hjälper till med för tillfället :)
Djacarta!

(typ Indonesiens huvudstad elr nåt??) ;)



Men nu måste jag ut till stallet och rida båda två :)

Vi hörs alla läsare! :)<3


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0