Bus Ponniiiiiisar! :*

Go Kväll alla läsare! ;)

Nu har jag varit iväg och ridit på busisarna :)

Imper fick ett hårt pass inne med mkt "komma igång" galopper.
Han är ju känd som segaste i stan typ men jag lyckades få igång snurren på honom och han vart till och med lite busig och sparka bakut ett antal gånger ;)
 SÅ SKA DE VARA !
pigg å gla ska han va, för då går de nog bra i helgen :)

(Marre som rider på bilden i Div.1)

För övrigt ser jag ut som en lyktstople på honom, ja jag är ju en aning lång! haha
Men de blir inte ostabilt och vi får inte sämre balans så på de viset är de ingen fara, och inte vikten heller för den delen.

Men jag vill verkligen prova ut min sadel på honom! vill inte sitta i den där otroligt hårda, obekväma, snea sadel igen!!
Inge kul vare och bra tyckte jag heller inte att den satt...!



Bojjen fick ett väldigt lätt pass eftersom vi hoppade med Mia & Novia igår.
Han gick kanoners då måste jag säga, vi kom lite fel på de flesta hinder men han va inte i oxern när de låg på 1.10 m så då vart jag nöjd :)

Idag fick han gå ute ett varv på så kallade "Lill-slingan" enligt mig ;)
Den är jätte kort med lite skogsstigar och stockar å klättra över, men de är bara bra för honom :)



Imorrn tror ja att jag ska hoppa Imper och kanske skritta Bojjen lite bara :)


Men nu ska jag fortsätta plugga Moppe ett tag till :)



Natti Natti alla ! :)
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0