BUS IMPER!!!

Hej alla :)

Idag har de varit fullt rus i stallet.
Jag tävlade lilla impe pimpe idag, L.C förklass och Lag (division 2.)


I Förklassen var han ren ut sagt GALEN! Jag tog mig inte in på banan utan vi skulle nästan stå på bakbenen och skutta iväg, så Matilda fick komma till min undersättning och LEDA in oss :P

Sen stog de ju en otroligt stor och läskig Lastbil precis vid staketet vilket var fruntansvärt läskigt! hmm...
Spänd som en gris va han hela banan! vart rädd för precis ALLT! blomkrukor, infångare,läskiga streck i backen osv.

hmm..... men vi nolla i alla fall :D kändes kanon bra förutom att ponnyn va galen ;)


Men till laget hade han lugnat ner sig en aning.
Men då var de inte allt omkring som var läskigt utan då var de HINDERNA som va läskiga, så vi stoppade på 5:an vilket var ett räcke på kortsidan..... Mkt besviken på mig själv som inte va mer bestämd just i de tillfället....


Så vårat lag kom inte till omhoppning, eftersom de va en till i mitt lag som stoppa.

Men de andra Åsebo laget gjorde :)

Och nu har jag stått och skrikit så mycket (hejat fram laget eftersom de va hejarklacks tävling) att jag inte kan prata X) haha. nej då, prata kan jag men skrikit för full hals har jag gjort. Våran hejarklack har även förstört staketet i paddocken .... haha alla ställde sig på de så helt plötsligt braka hela brädan :P

Vårat lag kom för övrigt inte alls bra till. nämligen 7 plats av 9!! hmm men ena laget vann ju så nöjd över åsebo är man ju verkligen :) Nästa gång tar vi dom :) jiho!!


Nu är Bojjen fixad inför imorgon oxå! badad och fin :)<3
för imorrn blire DM!

fick tyvärr inte med mig kameran pga missförstånd bland mig och mamma så har ingen film men Eve knäppte kort som jag skulle få på måndag :) så då kommer dom upp här kan jag lova! :)



Bojjen har nu kommit ut på annons oxå.... :(
här har ni länken till den om ni vill kika, en sak bara Fia har skrivit fel han är inte alls 147cm han är bara 145 cm :P
Golden Boy Annons



Men nu ska jag kika tv sen sova ;)


Go kväll! ;D

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du sälja han? vf?? :(

2010-08-22 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0