Bojjen visad 2 dagar!

Hej hej!

Jag bloggade inget igår för de var alldeles för jobbig stund för att sätta sig vid datan och skriva i bloggen.

Jag visade ju Bojjen för Kunder igår, är rätt nöjd med dom, elr hur man ska säga.
Köper de han så VET jag att han får de bra, om ja säger så :)


Sen visade Johanna honom idag för nån Stockholmare, och nej de va INTE okej..!


Men han är ju i princip såld nu :'(


(bild i repris)


I morse hade jag även stallet, släppte ut alla hästar och fixa å dona lite :)
men Johanna visade honom eftersom jag, Emma & pappa va på "moppe-bils turne" :D
Vi åkte först till Eskilstuna och kika på en och sen till Västerås och kika på en annan :P

Ingen av dom dög ärligt talat....


Så Imorrn ska vi åka till Stockholm (elr ja inte centrala sthlm) och kolla på en annan :)
Emma följer med igen :D<3


Kanske lägger upp lite bilder från idag imorrn oxå :)



NU ÄR DE BARA 26 DAGAR KVAR! :D
TAGGA TAGGA TAGGA!
VM 2010 i sikte!!



Men nu blir de sova, håller på (om ja inte redan är) bli sjuk :(
INTE roligt alls.....



Men ni får ha de så bra så länge :) Tjingeling!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0