Bloggandet dör ut, men snart på topp igen!

Bloggandet har varit dött nu på sistonde, men jag har inte haft tillgång till dator.

Bloggade inget igår så jag bloggar idag FRÅN gårdagen ;)


Vi åkte hem  över ett dygn och (ja mamma kolla till huset) jag hälsa på ponniin :))<3<3<3


Min vardagsridnings-hjälmX), har kommit nu oxå! :D ÄLSKAR DEN!!

Lamicell Hjälm från StableStore 999:-


Igår var jag i alla fall till stallet.
Åkte dit med Marre klockan 15.00 och sen kom Soffan oxå :)

Jag och Soffan satte upp den Rosa-Lila Plywood Skivan fr vårat bås... MED BALSNÖREN X) haha
Bara provosoriskt dock...:P


Vi har städat mitt och Marres skåp oxå, jag har Rätt så mkt prylar som jag ALDRIG använt, typ 7 träns elr nått??? hmm.....


Sen Red jag ut med Marre och Novia ett varv runt slingan, då var klockan tp 21.00 elr nått X)
VI SÅG EN ÄLG!!!! :D haha den va as stor...!!

Vi kom hem runt 20 i 10 kanske? ;) haha

___________________________________________________________



Nu är jag i alla fall tillbaka i Orrmo, känns lite trökigt faktiskt, är lite rastlös om man säger så :P
Finns inte så mycket att göra här.

Hur som helst så, ja... jag har inte gjort nått annat i alla fall...

Nu kollar jag på Scrubs ! haha de är verkligen KUNG!!!!



och JAG SER FRAM EMOT DM !
                                         VILL TÄVLA NU!



           
                            Hjärtat mitt♥


Glöm Inte att följa mig på Bloglovin,kära läsare!<3

Klicka bara på bilden :)                      bloglovin










//

Kommentarer
Postat av: louise

vad bra! :D har lagt till dig nu ;D

2010-08-06 @ 12:28:05
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/
Postat av: louise

SV: okej ja det känns verkligen som man inte gjort något alls! Gud vad kul! vad händer i irland då? :)

2010-08-06 @ 12:29:45
URL: http://louiselarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0