2 dagar kvar!

Nu är de bara 2 dagar kvar tills jag ska åka till Irland! :D

flyget tror jag går ca. 9.00 på fredag morgon, så vi lä väl åka skit tidigt. höhö :P


Men imorrn får jag träffa mitt hjärta igen! fy va jag har saknat honom och nu ska jag bara träffa honom 1 dag sen åka iväg igen, men nu är de i alla fall bara för 3 dagar.


Så då har jag ca. 4 dagar på mig att förbereda oss för DM, haha blir ju lite tight med tid, men sånt är livet ;)


Vi åker i alla fall hem ikväll, tvättar,packar om osv.  Men ärligt talat vill jag nästan inte åka hem för de betyder att skolan börjar och jag får inte åka hit på as länge, för här ja... då kan jag sova till 3! :D älskart!!


Igår va jag på bil-bingo med mamma å mormor ;) haha aldrig igen. satt där i typ 2 timmar och var inte nära en enda gång!!
men mormor vann faktiskt 500 kr :)
tur att nån i bilen vann, haha  ;)

dröm ponnyn
bild i repris <3



Här har ni en till knug låt!



man måste bara älskart! :D



Blir ju inte så mkt UPDATE nu men efter Irland så har ni bloggen helt öppen på nytt :)
Och jädrans va mkt bilder de kommer komma efter Irland :D




Men ni får ha de så gött så länge :) //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0