söndag och regn

Söndag och regn, What a great day....

I morse släppte jag ut hästarna och hjälp fick jag av bästa Soffan :) och nu sitter jag och kikar på
"The Girl with the Dragon Tattoo"



Måste nog säga att jag tycker att den svenska (äkta) versionen är bättre!
Har visserligen bara sett 40 minuter och jag byter redan film ;) haha
Nej men man har ju sett den så man får väl ta den lite pö om pö.
Den svenska versionen kan jag helt utan och innan, har sett den så många gånger ;)





Såg att Stellan Skarsgård var med i denna engelska version så vart super sugen att sätta på "The Glass House" i stället :D



Älskar dom filmerna, "The glass house" och "The glass House- The good mother" är kung alltså! :)





SÅÅÅ, ett ganska värdelöst inlägg men ni fick i alla fall lite filmtips ;)
Nu ska jag fortsätta se på film, lite gragon tattoo OCH glass house ! haha


//


Kommentarer
Postat av: kajsa

usch, tråkigt med regn!

fast en regnig söndag är perfekt för filmkollande :D

2012-06-18 @ 23:37:52
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra SG

hejhej fin blogg :)

2012-06-20 @ 19:30:05
URL: http://saaandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0