sommarjobb

Har precis kommit hem från första dagen på sommarjobbet på Visentparken!
Helt okej, förutom att jag har ENORMUS JÄTTEHUGE-iga Skavsår på fötterna........

Hur som helst... Dagen började 04.45(omännsligt tidigt) med att åka till stallet och släppa  ut hästarna.. TRÖTT
Sedan bar de iväg til Visentparken ca halv 7 ungefär :)

Och kan ju säga att det spelar ingen roll hur många galna hästar jag leder, visenterna slår hästarna med noslängder på att vara läskiga! haha,
DOM ÄR ENORMA!!!
Fattar inte hur dom vågar gå in till dom!




Nej nu ska jag kika på lite 90210 innan jag åker ut till han som gör mina dagar värda att stå ut med <3

d

f



Just ja, SNART ÄR DET DAGS!!!!!


falsterbo Horse show

FALSTERBO HORSE SHOW 2012 med underbara Matilda!<3
(och carro hoppas jag!!!)








//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0