LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG!

YES ÄNTLIGEN LÖRDAG!

Nyss kommit hem från stan efter att ha tagit en fika med underbara Sofia Sjögren!
DENNA MÄNNISKA ALLTSÅ- helt galet! :')



En vecka på sommarjobbet är klart= 1/3 DONE! nice!
Trivs ganska så bra, hade ju givetvis helst varit på platsen jag älskar mest (Åsebo RS) men det är ganska coolt att vara i närheten av visenterna ;)
Dock så mår jag så in i helvete dåligt just nu... SJUK... halsont, yrsel, huvudvärk you name it...
Inte tid att vara sjuk, hade tänkt hoppa Bojjsen idag men får se om jag piggnar till under dagensgång.

Har stigit upp 04.40 hela veckan och sedan gått å lagt mig 21.00 så därav dålig update.. SORRY! :(

Men man blir verkligen helt slutkörd av detta...


Nu ska jag se på lite 90210 och bara slappa!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, jättefin blogg du har:) Haft en bra dag hittills?
Kram

Svar: Hej, tack så jätte mycket!Ja absolut, själv då? :)
Ekipaget som ger allt!

2012-06-26 @ 17:31:10
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0