Jag hade de på känn...

Hej alla..
 
Gårdagen var för bra för att vara.
Sista dagen på jobbet hade flytit på nå otroligt bra och jag bjöd på tårta och allt. Det kändes liksom för bra.
I och med att det var sista dagen betydde de att jag också hade ställt väckarklockan på 04.40 för sista gången, UNDERBART.
 
Men direkt jag kom innanför dörren hemma fick jag reda på att underbara Bella nu är såld....
Jag hade nog inte fattat att hon inte var kvar förrän man verkligen vet att hon ska flytta till någon annan och byta ägare.
 
Jag och Pernilla var i alla fall dit och sa hejdå,
 
 
 
Ni vet den här känslan man har när man verkligen VET att en häst passar perfekt för en....
Den hade jag med denna häst.
Little Belle
 
 
//
 
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Nej, vad tråkigt! Som du skrev så kommer det jobbiga inte riktigt förrän det verkligen händer och hon blir såld. Fast än du har vetat om att hon skulle bli det till slut.

Du får glädjas av minnena av henne!

2012-06-30 @ 16:02:16
URL: http://alexborger.blogspot.se
Postat av: Felicia Isacsson

Ledsen Mickan, vi blev av med våra hästar nästan samtidigt. ):
KRAM

2012-06-30 @ 23:19:29
URL: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0