I'M Back!!!! (for now)


Bjuder på min mans senaste musik video (ja, vi är gifta!!)
Erik Hassle♥


Lite bilder från RIX FM festival i Falun som jag och bästa Soffan va på i Fredags :')




SÅ JÄVLA VACKER!!


Panetoz


Erik<3









När vi checkade in på hotellet möttes vi av massor med folk från RIX FM. Efter en stund när vi hade sett Erik Hassle och mött en sjungande ur Panetoz i korridoren så insåg vi att alla artister hade sina hotellrum på samma hotell som oss. Tex. Panetoz som hade sitt rum 5 dörrar ifrån vårt rum.  Sedan på morgonen så sitter vi och äter frukost samtidigt som Molly Sandén.  ja, tycker dock att molly verkar vara lite FÖÖÖÖÖR self-obsored faktiskt med ett litet oskyldigt spel när hon är på scen och i intervju... Me don't like..
Eric Saade är dock värre, och även hon skrik jäntan från idol,
ALLA ÄR SÅ  HIMLA SJÄLVGODA -.-'




En sjukt störande gubbe. När vi satt och fiakde på Waynes Coffee på eftermiddagen så stod   
                       han där och vrålade på sin fru. Senare på kvällen stod han i publiken och vrålade på
                       Eric Saade. Skrek och frågade hur kan kunde ta betalt och att han var en fjolla osv, HAHA Tänkte säga att "den här konserten är ju trots allt gratis" men gjorde inte de, FAN ;)
                        Aja, tyckte hemskt synd om hans fru ialla fall......



Nej nu ska jag kika på TV :)

Imorrn äre avslutning i skolan....
SHIT HAR GÅTT UT FÖRSTA PÅ GYMNASIET!!! INSANE!
jag som nyss börja sjuan :(


PS. hoppas ni såg filmen på Bella, berätta gärna va ni tycker!


//



Kommentarer
Postat av: Felicia Isacsson

Mickson, jag säger samma sak! Jag har precis börjar och slutat 7:an...

2012-06-06 @ 21:51:37
URL: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0