Godmorning!

Hejhej :)

Har kommit hem från stallet nu, och min hjärna hänger inte riktigt med idag. Fast det skulle inte förvåna mig om jag glömde någon häststackare inne i stallet ;)

Lyckades också ha en lös häst bakom mig till hagen. Jag gick med två hästar, höpåsar på båda axlarna och i ett bra tempo. När jag kommer fram till hagen ser jag att grimskaftet till en av hästarna har gått av! Vänder mig om och ser att hästen har gått kvar bakom mig hela vägen i tron om att den sitter fast ;) Duktig häst!

Nu ska jag kika på film, helt oväntat eller hur? Inte riktigt ;)

Är för pigg för att somna om i alla fall.
 Släppa ut hästar är som att dricka kaffe!

Ha det bra!

// Sofia Maria Sjögren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0