underbara vän!

Stallet klart för morgonen, käkat frukost, kikat 90210 och även RuPauls dragrace ;) haha
Så har min morgon sett ut än så länge. Ganska tråkig om vi säger så....
det är skrämmande att de här är en man........(????!!!!!)
 
Bloggade inget igår för det blev lite halv sent från stallet och sen var jag så hiskligt trött.
Men gårdagenspass blev på gräsbanan med Soffan och Robban, och JÄKLAR va fin Bojjen var mot slutet!!!
Nu börjar det kännas som om vi kommer tillbaka iform på riktigt igen !
Nu längtar jag hemskt mycket till tävlingsdebuten...
 
 
Idag på eftermiddagen blir det nog ett likadant pass, en liten repetition från gårdagen så att det håller i sig litegrann i alla fall :)
 
Idag är det inte världens bästa väder heller... hade ju velat fortsätta med min lilla bränna jag fick igår men blir nog bara mys inomhus med lite hemmapyssel idag istället.
Halv 12 börjar även Banhoppningen för fälttävlans OS också så de kan man ju inte missa!! :)
Har inte sett något tidigare men vad man läst i tidningar osv, så verkar Sverige ligga bra till medalj-mässigtsätt, vilket är SUPERKUL! :)
 
Från vänster: Linda Algotsson , Ludvig Svennerstål, Malin Petersen, Sara Algotsson Ostholt och Niklas Lindbäck.
 
 
 
Over'n Out //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0